IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> SPARTACUS serie tv SESSO E SANGUE [2010] prodotto da SAM RAIMI in arrivo...TRAILER, sulle orme della mitica ROMA - stagione 1
serpeinculo
post Feb 16 2010, 08:48 PM
Post #1

AdDiCtIoNisLOVE

Group: Members
Member No.: 7

http://www.youtube.com/watch?v=0fk7zTSE1Hk

winner_first_h4h.gif

Created by

Steven S. DeKnight
Robert Tapert
Sam Raimi
Joshua Donen
Sarah Lazarova

Country of origin United States
Language English
No. of seasons 1
No. of episodes 4

Cast and characters

* Andy Whitfield as Spartacus – a Thracian slave to the Romans. He had volunteered to fight for the Romans, but later rebels. As punishment he is ordered to fight four gladiators but manages to kill all of them and his life is spared. Producer Rob Tapert said that crew wanted an unknown actor to portray the role; while Whitfield has appeared in Australian television and film, Spartacus marked his United States debut.
* Erin Cummings as Sura – the wife of Spartacus. She is enslaved after her husband rebels against the Romans.
* John Hannah as Lentulus Batiatus – purchases Spartacus to train him along with his other gladiators at his ludus.
* Lucy Lawless as Lucretia – is Batiatus' wife. The two are trying to renew their financial prosperity.
* Peter Mensah as Doctore – a gladiator slave owned by Batiatus who teaches others to fight. He wields a bullwhip.
* Manu Bennett as Crixus – Batiatus' top gladiator. He is having a relationship with Lucretia.[8] Bennett has previously played roles in fights with professional wrestlers John Cena and Stone Cold Steve Austin.
* Craig Parker as Gaius Claudius Glaber – a Roman army commander who leads the Thracian volunteers during the mutiny by Spartacus.
* Viva Bianca as Ilithyia – the daughter of Senator Albinius and wife of Glaber.[11]
* Jai Courtney as Varro – a Roman citizen who sold himself to the ludus school to support his family.
* Nick Tarabay as Ashur – a former gladiator forced to stop fighting due to injury. He remains at the ludus to work for Batiatus as a bookmaker in addition to aiding other gladiators.
* Antonio Te Maioha as Barca – a successful gladiator that serves as bodyguard and hit man for Batiatus, and also collects birds.
* Lesley-Ann Brandt as Naevia – is Lucretia's personal and loyal slave.
* Kevin J. Wilson as Senator Albinius – father of Ilithiyia.

--------------------

La vita non é una questione di come sopravvivere alla tempesta, ma di come danzarUDINE 2015 LOVE IS FOREVER
Go to the top of the page
+Quote Post
serpeinculo
post May 7 2010, 03:29 PM
Post #2

AdDiCtIoNisLOVE

ragazzi, è un 'orgia continua
c'è sesso per tutti i gusti e in bella posa

è già uscita su dvd?

--------------------

La vita non é una questione di come sopravvivere alla tempesta, ma di come danzarUDINE 2015 LOVE IS FOREVER
+Quote Post
serpeinculo
post Jul 15 2010, 03:43 PM
Post #3

AdDiCtIoNisLOVE

DVD prima stagione: http://www.axelmusic.com/productDetails/013132141190

--------------------

+Quote Post
yzzo
post Jul 19 2010, 02:20 AM
Post #4

Cool User

From: conegliano (tv)
Member No.: 17,430

disponibile in Blu-ray da play.com

+Quote Post
13 SIC LIVE FEFF
post Apr 18 2011, 12:16 PM
Post #5

Advanced Member

Member No.: 193,551

su (22,10 Sky Uno)

http://www.mymovies.it/film/2010/spartacussangueesabbia/

--------------------

serpe in diretta da UDINEEEEEEEEEE
+Quote Post
gregory
post Apr 18 2011, 10:26 PM
Post #6

Advanced Member

From: pordenone
Member No.: 87,307

ho visto il primo episodio.Ma non e che mi sia piaciuto....Avevo un impressione di un gladiatore chiaccherone con un mix di 300 versione casalinga.
+Quote Post
Frizzio
post Apr 30 2011, 06:18 PM
Post #7

Cool User

Member No.: 52

Serpe la conosco come serie però non la seguo... non so perchè ma non mi ispira... ho un amico a cui l'avevo consigliata che la sta guardando e mi ha detto però che è veramente molto bella! Magari quando avrò più tempo gli darò un'occhiata! smile.gif

--------------------

In tutta onestà non penso di aver commesso un crimine, anzi mi sembrerebbe illogico e irresponsabile che lei mi condannasse alla prigione, perché se ci pensa bene che ho fatto in fondo... ho varcato una linea immaginaria con un pacco di piante!! Voi mi chiamate fuori legge, dite che ho rubato ma dov'è la cena di Natale per chi è sfollato? dici di cercare qualcuno mai debole ma sempre forte che raccolga fiori nella buona e nella cattiva sorte, uno che apra tutte le porte ma non sono io Payme, no no no... non sono io quello che cerchi. (George Jung)
+Quote Post
serpeinculo
post Sep 20 2011, 01:53 PM
Post #8

AdDiCtIoNisLOVE

Edizione italiana

L'attore protagonista è deceduto da poco

http://thrauma.it/dettaglio.php?dettaglio=dvd&id=43778

--------------------

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2014 - 01:09 PM

subBlack shadows and light edition © 2007 - DreamCaster
Original subBlack phpbb2 style by spectre